GARANTIES & KLACHTEN

GARANTIE

Wij pakken onze producten met liefde en zorg in en controleren jouw bestelling zorgvuldig voordat deze ons magazijn verlaat. Toch kan het voorkomen dat een artikel door transport kapot bij jou bezorgd wordt,  of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Als klant dien je bij het ontvangen van het artikel het artikel goed te inspecteren voordat je onze prijskaartjes verwijderd. Bij beschadigingen dien je z.s.m ons van de schade op de hoogte te stellen door te emailen naar: info@stylefever.nl

Bij verwijdering van de prijskaartjes vervalt het retourrecht(zie onze algemene voorwaarden).

KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stylefever.nl
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.