VEELGESTELDE VRAGEN STYLEFEVER

Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?

Je kunt jouw bestelling veilig betalen met Ideal & Mollie binnen Nederland.
In België kun je betalen via Bancontact.
Dit staat voor 100% veilig online betalen.
Ook is het sinds kort mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending binnen Nederland ongeacht het orderbedrag is gratis.

Voor verzendingen naar België nemen wij ook een deel van de verzendkosten voor onze rekening en zijn de verzendkosten slechts €5,95.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Stylefever verstuurt jouw pakketje doorgaans binnen 1-2 werkdagen.

Komt een artikel wat is uitverkocht nog terug in het assortiment?

Ons assortiment wordt zorgvuldig samengesteld en wisselt regelmatig.
Het is hierdoor niet altijd mogelijk om artikelen na te bestellen.
Is er toch een fashion item wat je heel graag zou willen hebben?
Laat dan jouw email adres achter bij het uitverkochte product.
Dan gaan wij ons best doen om het artikel nog voor jou na te bestellen en krijg je een emailtje als jouw favoriete item weer op voorraad is.

Mijn gekochte fashion item is toch niet helemaal naar wens. Mag ik het retourneren ?

Is een gekocht item van Stylefever toch niet helemaal naar wens? Dit kan natuurlijk gebeuren. Binnen 14 dagen na ontvangst is er de mogelijkheid om het item retour te sturen mits je je aan onze retourvoorwaarden houdt.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

Je moet je retour altijd aanmelden via: https://stylefever.nl/retourneren/
Wanneer je dit hebt gedaan ontvang je per email van ons een retourformulier met ons retouradres.

Om je retour in behandeling te kunnen nemen moet je retour aan de volgende eisen voldoen:

-De bestelde artikelen zijn alleen gepast en zijn niet gedragen.
-De bestelde artikelen zijn voorzien van de originele, aangehechte prijskaartjes.
-De retourzending heeft geen gebruikssporen zoals make-up vlekken, haaltjes in de kleding, lichaamsgeuren etc.

Oorbellen, haaraccessoires en panty’s mogen niet retour vanwege hygiëne.

De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. De retourzending dient met track en trace naar ons te worden terug gestuurd.

De retourzending moet in goede staat, en volgens de bovengenoemde voorwaarden naar ons worden terug gestuurd.
Mochten wij constateren dat een van bovenstaande zaken niet voldoet aan de voorwaarden, kunnen we de retour niet in behandeling nemen.

Als de retourzending is goedgekeurd wordt binnen 14 dagen het betaalde bedrag van Stylefever naar de klant, terug gestort op de rekening waar vanaf betaald is.

Let op: wij weigeren retourzendingen die niet aan onze vooraf gestelde voorwaarden voldoen.