VEELGESTELDE VRAGEN STYLEFEVER

Je kunt jouw bestelling veilig betalen met Ideal & Mollie binnen Nederland.
In België kun je betalen via Bancontact.
Dit staat voor 100% veilig online betalen.
Ook is het sinds kort mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.

De verzendkosten van Stylefever binnen Nederland zijn €4,50. Stylefever neemt een deel van de verzendkosten voor eigen rekening om zo lage verzendkosten aan te kunnen bieden. We hopen hiermee dat de drempel om online te bestellen iets kleiner is. Bij bestellingen boven de €75,- vervallen zelfs alle verzendkosten binnen NL.

Stylefever verzendt ook naar België.
Voor verzendingen naar België nemen wij ook een deel van de verzendkosten voor onze rekening en zijn de verzendkosten slechts €7,95.
Bestel je vanuit België voor meer dan €100,- in onze webshop? Dan zijn de verzendkosten voor jou gratis.

Stylefever verstuurt snel jouw pakketje zodat je snel kunt genieten van jouw nieuw, toffe outfit! Wij verzenden doorgaans binnen 1-2 werkdagen. Je krijgt altijd een mailtje als jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten en is aangeboden aan de vervoerder.

Ons assortiment wordt zorgvuldig samengesteld en wisselt regelmatig.
Het is hierdoor niet altijd mogelijk om artikelen na te bestellen.
Is er toch een fashion item wat je heel graag zou willen hebben?
Laat dan jouw email adres achter bij het uitverkochte product.
Dan gaan wij ons best doen om het artikel nog voor jou na te bestellen en krijg je een emailtje als jouw favoriete item weer op voorraad is.

Is een gekocht item van Stylefever toch niet helemaal naar wens? Dit kan natuurlijk gebeuren. Binnen 14 dagen na ontvangst is er de mogelijkheid om het item retour te sturen mits je je aan onze retourvoorwaarden houdt.

Let op: Sieraden, petten en haaraccessoires zijn uitgesloten van het retourrecht i.v.m. hygiëne.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

Je moet je retour altijd aanmelden via: https://stylefever.nl/retourneren/
Wanneer je dit hebt gedaan ontvang je per email van ons een retourformulier met ons retouradres.

Om je retour in behandeling te kunnen nemen moet je retour aan de volgende eisen voldoen:

-De bestelde artikelen zijn alleen gepast en zijn niet gedragen.
-De bestelde artikelen zijn voorzien van de originele, aangehechte prijskaartjes.
-De retourzending heeft geen gebruikssporen zoals make-up vlekken, haaltjes in de kleding, lichaamsgeuren etc.
-Sale artikelen kunnen niet retour worden gestuurd.
-Sieraden, petten & haaraccessoires mogen niet retour i.v.m. hygiëne.
-Retouren moeten verplicht met track en trace code naar ons retouradres worden gestuurd. Mail jouw track & trace code naar info@stylefever.nl zodat wij weten waar jouw retourzending is. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

De retourkosten inclusief verzending met track en trace code zijn altijd voor de klant.
Wanneer de gehele order terug wordt gestuurd, zal het gehele orderbedrag terug worden gestort. Hier behoren dan ook de verzendkosten van de heenzending toe. Je krijgt bij een retour bij ons je geld terug en wij werken dus niet met tegoedbonnen.

De retourzending moet in goede staat, en volgens de bovengenoemde voorwaarden naar ons worden terug gestuurd.
Mochten wij constateren dat een van bovenstaande zaken niet voldoet aan de voorwaarden, kunnen we de retour niet in behandeling nemen.

Als de retourzending is goedgekeurd wordt binnen 14 dagen het betaalde bedrag van Stylefever naar de klant, terug gestort op de rekening waar vanaf betaald is.

Let op: wij weigeren retourzendingen die niet aan onze vooraf gestelde voorwaarden voldoen.